Bases I Marató Fotogràfica #Alforíenfotos de Fontanars dels Alforins


27-10-2016
OBJECTIU Aquesta marató està organitzada per l’Ajuntament de Fontanars dels Alforins amb l’esperit de difondre la riquesa paisatgística del nostre terme i del seu nucli urbà. Com que l’activitat es desenvoluparà al matí del diumenge, es pretén difondre a més a més dels elements arquitectònics més importants del poble, també el mercat dels diumenges i el seu moviment paral·lel, una activitat àmpliament arrelada al nostre poble i que serveix de reclam per a veïns i visitants. La tardor composa una variació de colors als camps de vinya que també es preté ressaltar. DATA La marató es celebrarà durant el matí del diumenge 30 d’Octubre i l’horari aproximat serà de 8 a 12 del matí. TEMÀTICA Hi haurà dos apartats temàtics per a plasmar en les fotografies: Paisatge i territori: en aquesta àrea es situen aquelles fotografies del terme municipal. L’organització facilitarà el dia de la marató uns punts del terme que els participants podran fotografiar. Poble i activitat dels diumenges: aquest apartat vol recollir l’activitat que es desenvolupa els diumenges al nostre poble a més a més de recollir tots aquells edificis i elements arquitectònics locals enclavats dins del nucli urbà. PARTICIPANTS Podran participar en el present concurs tots els fotògrafs amateurs que ho desitjen, majors d’edat, que residisquen a Espanya i menors d’edat amb el consentiment exprés de la seua/s tutor/rs legal/s. Estan permeses: càmeres fotogràfiques, aparells digitals, telèfons mòbils i pissarretes (tablets). Hi han dos modalitats de participació: lliure i guiada. Lliure: Itinerari lliure. Guiada: L’organització facilitarà i acompanyarà fins a uns punts del terme i del poble, elegits per la seua riquesa paisatgística, per fotografiar. Els punts elegits es facilitaran el dia de la marató així com els horaris d’eixida a cada punt. També s’entregarà un mapa del poble i del terme amb punts d’interés. Al model d’inscripció es deurà indicar la modalitat per participar. El període d’inscripció començarà el dia 1 d’octubre i acabarà el 27 d’octubre. Per poder participar cal inscriure’s La inscripció és gratuïta. FUNCIONAMENT La benvinguda serà a l’Ajuntament a les 8?h del dia 30 d’Octubre on caldrà entregar el justificant d’inscripció (al completar el formulari s’enviarà al participant el justificant) i es segellarà (comprovant d’assistència) que s’haurà de portar imprés. Els participants menors d’edat hauran d’aportar l’autorització del pare i o tutor. Al mateix temps es podrà adquirir un tiquet per l’esmorzar de germanor que es realitzarà a la Casa de la cultura a partir de les 11 del matí al preu de 6 euros. L’itinerari serà lliure, però s’entregarà un plànol del poble i del terme amb els punts d’interés per fotografiar. Aquelles persones que ho desitgen poden seguir l’itinerari guiat que l’organització facilite el mateix dia de la marató. S’organitzaran grups per visitar els punts del terme d’interés. L’horari per fer les fotografies serà de les 8.30 fins a les 11:30h A partir de les 11h les persones que ho desitgen poden acudir a la casa de la cultura per esmorzar. Els participants tindran una setmana per enviar les fotos a la adreça de correu electrònic: regidoriaculturafontanars@gmail.com en format JPG. Junt amb la foto s’ha d’enviar junt amb la foto escanejat, el justificant d’assitència amb el segell . Cada participant podrà presentar una única fotografia per secció. A les fotos ha de constar la data de la foto i l’hora (per comprovar que les fotos s’han fet durant la marató). El jurat podrà exigir informació addicional per comprovar-ho. Si el jurat té dubtes respecte a què la fotografia presentada no ha sigut realitzada dins de l’horari acordat per l’organització, podrà excloure-la del concurs. A cada fotografia presentada se li assignarà un codi numèric per evitar cap identificació de l’autoria. Les fotografies presentades no inclouran marges, marca d’aigua ni cap tipus de signatura. L’organització les traslladarà al jurat i aquest emetrà la fallada: un premi per secció. En el termini màxim d’un mes es farà públic les dades d’entrega de guardons. JURAT I PREMIS El jurat estarà composat per fotògrafs amateurs de reconeguda trajectòria. El jurat es farà públic els dies previs a la marató. Hi haurà dos premis: -A la millor fotografia secció paisatge: 250 euros -A la millor fotografia secció poble: 250 euros Les fotografies premiades seran utilitzades en el bàner de presentació de la web de l’Ajuntament, i podran ser utilitzades per a efectes informatius, culturals, socials i/o comercials, ja siga en internet (xarxes socials, web municipal i qualsevol altre medi digital) o en format imprés (fullets informatius, cartelleria o qualsevol altre format) , sempre indicant l’autoria. NORMES ADDICIONALS En cap cas s’acceptaran fotografies que puguen ferir la sensibilitat de les persones. El jurat queda facultat per rebutjar aquelles fotografies que no complisquen aquesta norma. L’organització no es fa càrrec ni es responsabilitza dels danys i perjudicis que pugen ocórrer durant el desenvolupament de la marató: als participants i acompanyants o al material que utilitzen. Totes les fotografies presentades en la marató i les premiades podran ser utilitzades per l’Ajuntament a efectes informatius, culturals, socials i/o comercials, ja siga en internet (xarxes socials, web municipal i qualsevol altre medi digital) o en format imprés (fullets informatius, cartelleria o qualsevol altre format) sense compensació econòmica de qualsevol classe per al participant. L’autor manté la propietat intel·lectual de la seua obra i el dret a la seu lliure ús comercial. Sempre que l’Ajuntament utilitze qualsevol fotografia presentada a concurs es citarà l’autor. L’Ajuntament es reserva el dret d’utilitzar el nom i la imatge dels guanyadors sense compensació econòmica de qualsevol classe per al participant Queda baix la responsabilitat de cada participant que les persones que apareguen en les fotografies presentades a concurs, coneguen que la seua imatge podrà ser utilitzada amb els fins citats per l’organització sense que comporte contraprestació per a la persona fotografiada. En cas de reclamacions per part de les persones fotografiades serà l’autor de la fotografia l’únic responsable. La participació en aquesta marató implica la total acceptació de les bases així com la interpretació que faça d’elles l’organització i jurat i es renuncia a qualsevol reclam legal en aquest sentit. CONTACTE Per a qualsevol dubte o contacte poden enviar un correu electrònic a: regidoriaculturafontanars@gmail.com Mira el video promocional de Fontanars dels Alforins ací


compartir
Compartir en facebook Compartir en Twitter

Noticies

Agenda

Biblioteca

Telèfons d'interés

Wifi obert

Bústia ciutadana

L'Oratge

#AlforiEnFotos

Ocupació, formació, ajudes

Portal de transparència

Moros i Cristians

II Trail Fontanars

Ajuntament de Fontanars dels Alforins - C/ Rey Alfonso XIII, 2 - CP: 46635 - Tel: 962222233 - registre@fontanarsdelsalforins.es
Android APP · Avís legal · Privacitat · Cookies . Qué fer