XXX Trobada d'escoles en Valencià


12-03-2017
A l'Avinguda compte Salvatierra. Actes Trobada MATÍ ?11.00 h Partida de Petanca (Darrere del Trajín)Partida de Pilota Valenciana (C/ Espanya) ?11.30 h : Explicació de l’exposició L’ofici de Ferrer al C/ de la Ferreria ?12.00 h: Contacontes al Ceip Comte de Salvatierra pel grup "Llombrigol rondallaire» ?13.00 h: Projecció del documental Calciners de Miquel Francés a la Casa de Cultura i a continuació muntatge d’un forn de calç a càrrec d’Agustí Calabuig ?14.00 h: Dinar Gaspatxada Popular al Poliesportiu 4 €( prèvia reserva) VESPRADA ?16.00 h Començament de la cercavila des de la Plaça Alqueria dels Àlbers amb la Banda de Fontanars dels Alforins, Gegants i Cabets d’Ontinyent,Campaners, Batucada i Cabets del CEIP Lluís Vives d’Ontinyent, Batucada de l’Escola Comarcal de Música, Ball dels Locos de l’Olleria ?16.45 h Arribada de la cercavila a la Plaça Mare de Déu del Rosari ?17.00 h Inici del tallers ?17.00 h Inici de les activitats paral.leles als tallers: · Encesa del Forn de Calç. Darrere de l’esglèsia,Plaça Mare de Déu del Rosari · Exposició L’ofici de Ferrer al C/ De la Ferreria · Tirolina: Dipòsit · Tir a l’arc: C/ Sant Antoni (La paret lateral de la Casa de la Cultura) · Casa de la Cultura: Exposició « Els Amics del Butoni,monstres valencians» « Flora Pintoresca de la Vall d’Albaida»de Julià Bordera i l’alumnat del centre. Casa de la Cultura: Projecció de l’audiovisual «Memòries d’una escola» de Miquel Francés. ?19.00 h Passada de Danses a la Plaça Mare de Déu del Rosari ?19.15 h Finalització dels tallers i Concert de Cloenda de Dani Miquel.


compartir
Compartir en facebook Compartir en Twitter

Noticies

Agenda

Biblioteca

Telèfons d'interés

Wifi obert

Bústia ciutadana

L'Oratge

#AlforiEnFotos

Ocupació, formació, ajudes

Portal de transparència

Moros i Cristians

II Trail Fontanars

Ajuntament de Fontanars dels Alforins - C/ Rey Alfonso XIII, 2 - CP: 46635 - Tel: 962222233 - registre@fontanarsdelsalforins.es
Android APP · Avís legal · Privacitat · Cookies . Qué fer